Creatieve avond met Yvonne Veenendaal en Karin Muus

14 september 2022, van 19:00 tot 20:30 | Renswoude

Kosten: 3 euro

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Een gezellige en leerzame avond onder leiding van Yvonne en Karin met elke maand een nieuw thema. Deze maand staat de creatieve workshop in winterse sferen, toelevend naar de kerstdagen.

Op woensdag 7 december kunt u aan de slag met verf en “sneeuw”. Het tafereeltje van fijn uitgezaagd hout in drie lagen gaan we beschilderen en bewerken met kunstsneeuw. Hierna wordt het geheel in een kunststof bal geplaatst en aan een lint opgehangen. Meedoen? Opgeven in de bibliotheek of via mail: renswoude@bibliotheekzout.nl. Vol=vol! We starten die avond om 19 uur. Eigen bijdrage is €5 inclusief koffie of thee. We kijken er naar uit!