Open Leeskring

21 november 2022, van 19:30 tot 21:30 | Renswoude

Kosten: Gratis

Deze is bedoeld om een keer te ervaren hoe het is om lid te zijn van een leeskring. Onderwerp van deze leeskringbijeenkomst is het boek dat centraal staat tijdens Nederland leest: Mevrouw mijn moeder door Yvonne Keuls Dit boek kan vanaf 1 november bij de bibliotheek worden afgehaald tijdens openingsuren. Renswoude. Het is niet mogelijk om hiervan lid te worden, tenzij u Passage lid bent (en mannen zijn deze keer ook van harte uitgenodigd) Deelname is kosteloos, afgezien van de kosten voor een kopje koffie of thee. Aanmelden is noodzakelijk en kan tot 13 november via evandenbrink@bibliotheekzout.nl of in de bibliotheek.