Agenda 2023

Resultaat 61 - 70 (van 91)

• wo 26 jun Handwerkochtend in Maarn Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Maarn

Hou je van breien, haken, borduren of naaien? En vind je dat leuk om dit samen met anderen te doen? Dat kan iedere woensdagochtend in de bibliotheek in Maarn.

• wo 26 jun Voorlezen voor ukkies Bekijk details

Van 15:00 tot 15:30 | Elke week | bibliotheek Renswoude

Voorlezen stimuleert de taalontwikkeling van kinderen. Ze maken kennis met nieuwe onderwerpen en woorden, met gevoelens en gedachten. Maar het allerbelangrijkste: voorgelezen worden vinden ze gewoon ontzettend leuk!

• vr 28 jun Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Iedereen is welkom voor een praatje en een kopje koffie of thee. Een wekelijks moment op de vrijdagmiddag om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen.

• za 29 jun Voorlezen in de Bibliotheek Rhenen Bekijk details

Van 11:30 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Rhenen

Voorlezen is goed voor de taalontwikkeling van kinderen. Maar het allerbelangrijkste: voorgelezen worden vinden ze gewoon ontzettend leuk!

• wo 03 jul Handwerkochtend in Maarn Bekijk details

• vr 05 jul Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details

• za 06 jul Voorlezen in de Bibliotheek Rhenen Bekijk details

Van 11:30 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Rhenen

• ma 08 jul Koffieochtend en Digicafé - Maarn Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | bibliotheek Maarn

Heb je vragen over je tablet, iPad, telefoon of laptop/computer? Kom langs tijdens de inloop digitale hulp. Of ontmoet elkaar onder het genot van een lekker kopje koffie of thee tijdens de Zoute Inval.

• wo 10 jul Handwerkochtend in Maarn Bekijk details

• vr 12 jul Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details