Classic Fillmcafé – Driebergen

17 februari 2023, van 19:30 tot 22:00 | Driebergen

Kosten: Kosten: € 7,- , met korting: € 5,-

Bekijk een filmklassieker in het Classic Filmcafé in Driebergen. Dit keer een prijswinnend Spaans-Argentijns romantisch drama.

Het duurt heel lang om jong te worden (Pablo Picasso). Romantisch drama over ontluikende liefde op hoge leeftijd. Verlegen zeventiger Alfredo verhuist na de dood van zijn vrouw naar een appartement in Madrid, waar hij de uitbundige, iets oudere Elsa ontmoet die hem leert van het leven te genieten.Inloop vanaf 19.00 uur. Kosten zijn € 7,-, en met bibliotheekpas € 5,-. Aanmelden kan bij de balie of per mail: driebergen@bibliotheekzout.nl.