De staat van verwarring

26 mei 2023, van 20:15 tot 22:00 | De Binder Leersum

Kosten: € 19,50 met biebpas: € 17,50

Een theatershow met De AlfabetBeter, absurde filmpjes, spraakverwarring en een paar interessante gasten uit uw stad en/of regio voor een interview!

Een theatershow met De AlfabetBeter, absurde filmpjes, spraakverwarring en twee speciale gasten: bloemenkoningin Rosanne en schrijfster Edith Hazelzet.
Kortom alles wat u gewend was van het roemruchte VPRO televisieprogramma. De Staat van Verwarring kan met recht een cultprogramma worden genoemd. De enige absurde anti-talkshow van Ronald Snijders en Pieter Jouke waarbij geen doden vallen.

Pieter Jouke (1973) maakte avondvullende cabaretprogramma’s en schreef veel voor radio, tv en collega-cabaretiers. Hij zit in het schrijversteam van De Avondshow met Arjen Lubach.
Ronald Snijders (1975) is absurdist, schrijver en programmamaker. Snijders was finalist in De Slimste Mens en publiceerde meerdere boeken en scheurkalenders met Fedor van Eldijk.

Aanstaande vrijdag zijn bloemenkoningin Rosanne en schrijfster Edith Hazelzet te gast.
Rosanne is 18 jaar en promoot dit jaar als Bloemenkoninging het bloemencorso. Ze is van jongs af aan al betrokken en hoopt nog meer bekendheid te even aan dit mooie evenement.
Edith schreef een boek over de Leersumse Valwind in 2021 en de gevolgen daarvan. Binnenkort komt haar boek uit, en nu komt ze er al over vertellen!

Bestel hier