Expositie Open Ogen

1 augustus 2018, 08:00 t/m 30 september 2018, 16:00 | kerkplein 2 te doorn

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

De bekende landschapsfotografen Henk Heuff en Jan Vernooij exposeren in de Cantina en Galerij van het Cultuurhuis te Doorn met als thema; Open Ogen

Open Ogen

De twee landschapsfotografen uit Maarsbergen krijgen de gelegenheid  te exposeren in het Cultuurhuis te Doorn. Gelijkvloers in de ontmoetingsplek Cantina en boven in de Galerij van het Cultuurhuis laten zij ca 50 werken zien.

Beiden ervaren een diepe verwondering in de natuur, maar leggen dat ieder op eigen wijze vast. Zij gebruiken daarvoor vele technieken. Voor Henk Heuff is de natuur een te verbeelden beleving met voelbare emotie. Hij tracht die gevoelens met zijn foto's over te brengen. De fantasie van de kijker wordt dus geprikkeld, waardoor de kijker zijn eigen verhaal ontwikkeld.  Jan Vernooij creĆ«ert met zijn unieke beelden zijn eigen wereld en zoekt continu naar het onverwachte. Met zijn dromerige beeldtaal roept hij een andere beleving van de werkelijkheid op en laat zich diep in zijn ziel kijken.

De expositie Open Ogen is te zien in de maanden augustus en september 2018 in het Cultuurhuis, Kerkplein 2 te Doorn.

Maandag t/m Vrijdag  van 8.00 uur t/m 16.00 uur, het weekend gesloten.  Bel voor meer info en/of een afspraak ter plaatse met Henk Heuff 06-40932466 of Jan Vernooij  06-53527960.