Bibliotheek Amerongen

Resultaat 21 - 30 (van 53)

• wo 15 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en je kunt oefenen, ook op de computer. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• vr 17 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en u kunt oefenen, ook op de computer. U hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• di 21 mei Koffieochtend – Amerongen Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Amerongen

Iedereen is welkom voor een praatje met een kopje koffie of thee. Een moment om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen. Deze inloop is wekelijks op de dinsdagochtend vrij te bezoeken.

• di 21 mei Meelees-club - Amerongen Bekijk details

1335708681 Van 13:00 tot 14:30 | Elke week | Bibliotheek Amerongen

We lezen uit een boek geschreven in eenvoudig Nederlands. Bij het Taalhuis Z-O-U-T maken we lezen makkelijk én leuk.

• di 21 mei Grip op Geld - Amerongen Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Amerongen

Bij het inloopspreekuur van het Sociaal Dorpsteam Amerongen op de dinsdagochtend kun je informatie of hulp vragen op het gebied van jeugdhulp, welzijn, ouderenzorg en financiën.

• wo 22 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

• vr 24 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details