Bibliotheek Elst

Resultaat 11 - 20 (van 37)

• ma 13 mei Huiswerkbegeleiding - Elst Bekijk details

Van 15:30 tot 17:00 | Elke week | Het Bestegoed, Tabaksweg 20, Elst

Kan jouw zoon of dochter wat hulp gebruiken bij zijn of haar huiswerk? Dan is je kind zeker welkom bij de huiswerkbegeleidingsgroep van Taalhuis Z-O-U-T.

• di 14 mei Taalcafé Elst Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Elke week | Het Bestegoed, Elst

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en je kunt oefenen, ook op de computer.

• wo 15 mei Koffieochtend – Elst Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Elst

Iedereen is welkom voor een praatje met een kopje koffie of thee. Een moment om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen. Deze inlopen zijn wekelijks en vrij te bezoeken.

• ma 20 mei Huiswerkbegeleiding - Elst Bekijk details

• di 21 mei Taalcafé Elst Bekijk details