Bibliotheek Renswoude

Resultaat 41 - 50 (van 75)

• vr 07 jun Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Iedereen is welkom voor een praatje en een kopje koffie of thee. Een wekelijks moment op de vrijdagmiddag om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen.

• wo 12 jun Voorlezen voor ukkies Bekijk details

Van 15:00 tot 15:30 | Elke week | bibliotheek Renswoude

Voorlezen stimuleert de taalontwikkeling van kinderen. Ze maken kennis met nieuwe onderwerpen en woorden, met gevoelens en gedachten. Maar het allerbelangrijkste: voorgelezen worden vinden ze gewoon ontzettend leuk!

• vr 14 jun Inloopspreekuur Taalhuis - Renswoude Bekijk details

Van 09:30 tot 10:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de Bibliotheek Renswoude tussen 9:30 en 10:30

• vr 14 jun Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details

• di 18 jun Inloop digitale hulp - Renswoude Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Renswoude

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? Kom naar de Inloop digitale hulp in de bibliotheek.

• wo 19 jun Voorlezen voor ukkies Bekijk details

• vr 21 jun Inloopspreekuur Taalhuis - Renswoude Bekijk details

Van 09:30 tot 10:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

• vr 21 jun Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details

• wo 26 jun Mamacafé - Renswoude Bekijk details

Van 09:00 tot 10:00 | Bibliotheek Renswoude

Elke maand een Mamacafé in de bibliotheek. Niet alleen voor moeders, maar zeker ook voor vaders, opa’s, oma’s en andere verzorgers. Onder het genot van een kop koffie, kunnen ouders elkaar ontmoeten.

• wo 26 jun Voorlezen voor ukkies Bekijk details

Paginanavigatie