Programma Zoute Inval

Resultaat 101 - 110 (van 144)

Weergaveopties:

• wo 26 jun Koffieochtend – Elst Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Elst

Iedereen is welkom voor een praatje met een kopje koffie of thee. Een moment om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen. Deze inlopen zijn wekelijks en vrij te bezoeken.

• wo 26 jun Handwerkochtend in Maarn Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Maarn

Hou je van breien, haken, borduren of naaien? En vind je dat leuk om dit samen met anderen te doen? Dat kan iedere woensdagochtend in de bibliotheek in Maarn.

• do 27 jun Koffieochtend - Leersum Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Leersum

Iedere donderdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur ben je welkom voor een kopje koffie of thee en een praatje. Regelmatig is er op dit tijdstip ook een speciale activiteit.

• vr 28 jun Spelletjesmiddag - Renswoude Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Iedereen is welkom voor een praatje en een kopje koffie of thee. Een wekelijks moment op de vrijdagmiddag om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen.

• vr 28 jun Schilderclub - Renswoude Bekijk details

Van 14:00 tot 15:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Iedere vrijdagmiddag van 14.00 tot 15.30 uur is er schilderclub onder leiding van Marianne van Voorthuizen.

• wo 03 jul Koffieochtend – Elst Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Elst