Resultaat 31 - 40 (van 44)

• Voorlezen en knutselen in bieb Renswoude Bekijk details

16 oktober 2023

In de bibliotheek Z-O-U-T in Renswoude hebben we vanaf dit najaar een paar leuke activiteiten voor kinderen. Voor de jongste kinderen (tot ongeveer 6 jaar) lezen we iedere woensdag voor. Kinderen vanaf 6 jaar kunnen de laatste woensdag van oktober, november en december bij ons terecht voor een supergezellig en creatief knutseluurtje.

• Nieuwe inloop voor digitale hulp in Amerongen Bekijk details

10 oktober 2023

Vanaf deze maand is er een nieuwe plek om vragen te stellen over je computer, tablet, e-reader, Whatsapp of andere digitale zaken. Deze inloop voor digitale vragen vindt plaats op elke tweede woensdagmiddag van de maand in de bibliotheek in Amerongen.

• Expositie Yvonne Stadt in Cultuurhuis Pléiade Doorn Bekijk details

5 oktober 2023

Tot en met 24 november zijn in het Cultuurhuis Pléiade in Doorn kunstwerken te zien van Yvonne Stadt. Onder de titel ‘Omgeving’ toont de kunstenares landschappen en portretten die zij onder andere schilderde in haar atelier in Maarn.

• Kinderboekenweek: feestmiddag in de bieb Bekijk details

19 september 2023

Kom je ook naar onze feestmiddag op 4 oktober? Het thema van de Kinderboekenweek (4 t/m 15 oktober) is dit jaar 'bij mij thuis’, in alle vormen, verschillen en gelijkenissen.

• Heb je vragen over het digitaal regelen van overheidszaken? Bekijk details

19 september 2023

Er zijn tegenwoordig steeds meer dingen van de overheid die je zelf online moet regelen, zoals het indienen van je belastingaangifte, het aanvragen van zorgtoeslag of het aanvragen van een WW-uitkering.

• Computercursus Klik & Tik van start in september Bekijk details

19 augustus 2023

De cursus Klik & Tik, een laagdrempelige computercursus die de digitale basisvaardigheden aanleert, gaat in september weer van start. Mensen die aan de cursus willen deelnemen, kunnen zich aanmelden in de vestigingen van de Bibliotheek Z-O-U-T in Rhenen en Wijk bij Duurstede.

• Cultuurhuizen Heuvelrug wordt Podium Z-O-U-T Bekijk details

16 augustus 2023

Cultuurhuizen Heuvelrug gaat vanaf heden verder als Podium Z-O-U-T Heuvelrug.

• Start muziekluisterclub in Driebergen Bekijk details

15 augustus 2023

Johann Sebastian Bach, Erik Satie, Louis Andriessen… Luister je graag muziek? En wil je meer te weten komen over componisten, genres en de muziekgeschiedenis? Sluit je aan bij een muziekclub. Want met anderen naar muziek luisteren en erover praten is leerzaam en verrijkend. Bovendien ontmoet je gelijkgestemden. Maak kennis met de muziekclubs van Senia op 24 augustus in Bibliotheek Driebergen.

• Leesliefhebbers gezocht Bekijk details

14 augustus 2023

Heb jij ook zo veel auteurs op je leeslijst staan? Een leesclub is de perfecte manier om (meer) te gaan lezen. Samen over boeken praten is leuk én verrijkend. Je bekijkt een boek met andere ogen en ontdekt nieuwe dingen. Bovendien ontmoet je gelijkgestemden. Wil je weten of een leesclub iets voor jou is? Maak kennis met de leesclubs van Senia in de Bibliotheek Z-O-U-T.

• Zomerverkoop boeken in bibliotheken Maarn en Renswoude Bekijk details

20 juli 2023

In de Bibliotheek Z-O-U-T in Maarn, Renswoude en Driebergen start de jaarlijkse grote zomer-boekenverkoop. Zoek je nog iets luchtigs te lezen voor de vakantie? Of houd je juist van stevige kost? Wij hebben een ruime collectie afgeschreven boeken die je voor een vriendelijk prijsje kunt kopen. Er zijn boeken voor kinderen en volwassenen, fictie en non-fictie.

Paginanavigatie