Amerongen

Resultaat 21 - 30 (van 41)

• vr 31 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en u kunt oefenen, ook op de computer. U hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• di 04 jun Meelees-club - Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:30 | Elke week | Bibliotheek Amerongen

We lezen uit een boek geschreven in eenvoudig Nederlands. Bij het Taalhuis Z-O-U-T maken we lezen makkelijk én leuk.

• di 04 jun Grip op Geld - Amerongen Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Amerongen

Bij het inloopspreekuur van het Sociaal Dorpsteam Amerongen op de dinsdagochtend kun je informatie of hulp vragen op het gebied van jeugdhulp, welzijn, ouderenzorg en financiën.

• di 11 jun Meelees-club - Amerongen Bekijk details

• di 11 jun Grip op Geld - Amerongen Bekijk details

• wo 12 jun Inloop digitale hulp - Amerongen Bekijk details

Van 13:30 tot 16:30 | Bibliotheek Amerongen

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? Kom naar de Inloop digitale hulp in de bibliotheek.

• di 18 jun Meelees-club - Amerongen Bekijk details

• di 18 jun Grip op Geld - Amerongen Bekijk details