Amerongen

Resultaat 31 - 40 (van 45)

• di 11 jun Grip op Geld - Amerongen Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Amerongen

Bij het inloopspreekuur van het Sociaal Dorpsteam Amerongen op de dinsdagochtend kun je informatie of hulp vragen op het gebied van jeugdhulp, welzijn, ouderenzorg en financiën.

• wo 12 jun Inloop digitale hulp - Amerongen Bekijk details

Van 13:30 tot 16:30 | Bibliotheek Amerongen

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? Kom naar de Inloop digitale hulp in de bibliotheek.

• di 18 jun Grip op Geld - Amerongen Bekijk details

• di 25 jun Grip op Geld - Amerongen Bekijk details