Klik en Tik - Rhenen

20 juli 2023, van 09:30 tot 11:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen

Kosten: Gratis

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? De bibliotheek organiseert een wekelijkse inloop voor digitale vragen. Vergeet niet je apparaat mee te nemen.

Wat leer je bij deze cursus?
In onze samenleving worden digitale vaardigheden steeds belangrijker. Steeds meer zaken moet je via de computer en internet regelen. Denk maar aan bankzaken, de belastingaangifte, werk zoeken of spullen kopen. Als je geen of heel weinig kennis van de computer hebt en internet iets onbekends voor je is, dan is deze cursus Klik & Tik voor jou. Je kunt kiezen uit verschillende cursussen van oefenen.nl die je los of achter elkaar kunt volgen. Je hebt de keuze om de cursus zelfstandig of met begeleiding in de Bibliotheek te volgen.

Je gaat zelf aan de slag en er zijn mensen om je te helpen. Met een eigen inlogcode kun je thuis verder oefenen. Voor elke cursus die je succesvol hebt afgerond, krijgt je een certificaat.

Welke computer?
Oefenen.nl kun je doen op een vaste computer, laptop of op een tablet. In de Westpoort zijn enkele computers aanwezig, maar we adviseren om een eigen laptop of tablet mee te nemen.

Graag vooraf aanmelden. Dit kan per e-mail: ido@bibliotheekzout.nl of telefonisch: 06 57452991.