Openingstijden en selfservice

In het onderstaande overzicht vind je de openingstijden per vestiging van de Bibliotheek Z-O-U-T. Achter sommige openingstijden zie je tussen haakjes ‘selfservice’ staan. Wat betekent dit?

Tijdens de selfservice-uren kun je als bezoeker zelfstandig gebruik maken van faciliteiten in de Bibliotheek. Denk aan boeken uitzoeken, lenen en terugbrengen, kranten en tijdschriften lezen, werken of studeren en gebruikmaken van de computer en het kopieerapparaat. De vrijwilligers en medewerkers die dan in de Bibliotheek aanwezig zijn, hebben tijdens deze uren andere werkzaamheden en zijn maar beperkt beschikbaar voor hulp en advies.

Tijdens de overige openingstijden helpen onze medewerkers je graag. Bijvoorbeeld wanneer je lid wilt worden of vragen hebt over jouw abonnement, of uitleg nodig hebt bij het gebruik van de computer of printer. Ook voor vragen over digitale overheidszaken kun je bij onze medewerkers terecht. Je herkent de medewerkers aan hun Bibliotheek-badge. De selfservice- en openingstijden zijn te vinden in de Bibliotheek bij de ingang en de balie, op de boekenleggers met openingstijden en op de website van de Bibliotheek Z-O-U-T. Als je toch een vraag hebt tijdens de selfservice-uren kun je het antwoord misschien vinden op de website bij de Klantenservice.

• Bibliotheek Amerongen Bekijk details

Bibliotheek Amerongen is een vestiging van de Bibliotheek Z-O-U-T (Zuid Oost Utrecht). De bibliotheken van Z-O-U-T zijn gastvrije ontmoetingsplekken waar je voortdurend verrast, geïnformeerd en geïnspireerd wordt.

• Bibliotheek Cothen Bekijk details

Als de Bibliotheek gesloten is, kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week via de website materialen verlengen en reserveren en online inschrijven.

• Bibliotheek Doorn Bekijk details

Als de Bibliotheek gesloten is, kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week via de website je materialen verlengen en reserveren en online inschrijven.

• Bibliotheek Driebergen Bekijk details

• Bibliotheek Elst Bekijk details

Bibliotheek Elst is een vestiging van de Bibliotheek Z-O-U-T (Zuid Oost Utrecht). De bibliotheken van Z-O-U-T zijn gastvrije ontmoetingsplekken waar je voortdurend verrast, geïnformeerd en geïnspireerd wordt.

• Bibliotheek Langbroek Bekijk details

Bibliotheek Langbroek is een vestiging van de Bibliotheek Z-O-U-T (Zuid Oost Utrecht). De bibliotheken van Z-O-U-T zijn gastvrije ontmoetingsplekken waar je voortdurend verrast, geïnformeerd en geïnspireerd wordt.

• Bibliotheek Leersum Bekijk details

• Bibliotheek Maarn Bekijk details

• Bibliotheek Renswoude Bekijk details

Bibliotheek Renswoude is een vestiging van de Bibliotheek Z-O-U-T (Zuid Oost Utrecht). De bibliotheken van Z-O-U-T zijn gastvrije ontmoetingsplekken waar je voortdurend verrast, geïnformeerd en geïnspireerd wordt.

• Bibliotheek Rhenen Bekijk details

Als de Bibliotheek gesloten is, kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week via de website je materialen verlengen en reserveren en online lid worden.

• Bibliotheek Wijk bij Duurstede Bekijk details

De Bibliotheek Wijk bij Duurstede is een vestiging van de Bibliotheek Z-O-U-T (Zuid Oost Utrecht). De bibliotheken van Z-O-U-T zijn gastvrije ontmoetingsplekken waar je voortdurend verrast, geïnformeerd en geïnspireerd wordt.