Vrijwilligers voor al onze vestigingen (min. 1 dagdeel pw)

Voor onze vestigingen zijn wij op zoek naar enthousiaste en klantgerichte gastpersonen (m/v/x):

Het takenpakket bestaat o.a. uit:

• Boeken opruimen en sorteren

• Reserveringen opzoeken en klaarzetten

• Zorgen voor een nette en aantrekkelijke presentatie van de kasten

• Klanten te woord staan

Dit krijg je van ons:

• Een leuke vrijwilligersfunctie waarbij je veel nieuwe mensen ontmoet en op een plezierige en zinvolle manier een bijdrage levert aan de maatschappij

• Begeleiding en ondersteuning door de vaste medewerkers van de bibliotheek

• Een gratis lidmaatschap van de Bibliotheek Z-O-U-T

Wie zijn wij?

De Bibliotheek Z-O-U-T: dat zijn elf bibliotheekvestigingen in de gemeenten Utrechtse Heuvelrug, Renswoude, Rhenen en Wijk bij Duurstede. We lenen niet alleen boeken uit, maar zijn ook een ontmoetingsplek, wegwijzer en een plek waar mensen zich kunnen ontwikkelen. Veel van onze activiteiten kunnen plaatsvinden mede dankzij de grote inzet van enthousiaste vrijwilligers. Ben jij minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar? Dan horen we graag van je! Mail naar info@bibliotheekzout.nl o.v.v. ‘Vrijwilliger gastpersoon’ en je krijgt snel van ons bericht.