Dezelfde zon

Vrijdag 27 september 2024, van 20:15 tot 22:00 | Cultuurhuis Pléiade Doorn

Kosten: Bibliotheeklid € 17,50 Regulier € 19,50

De liedjes van haar album Dezelfde zon zouden fragmenten uit Stephanies dagboek kunnen zijn. In eerlijke en herkenbare Roots/Americana liedjes zingt ze over de liefde en het moeten loslaten daarvan.

Ze nam het album in één keer op. Net zoals ze dat in de jaren dertig deden; met een paar mensen in de studio samen een lied spelen, zonder knippen en plakken. De verhalen en haar stem staan centraal. Over sterk zijn en kiezen voor jezelf. Het zijn kleine liedjes over grote gevoelens.

Stephanie Struijk reist als muzikant al bijna twintig jaar langs Nederlandse en Vlaamse theaters. Eerst als Stevie Ann, toen ze nog Engelstalig zong, en inmiddels alweer een aantal jaar onder haar eigen naam. Een groot deel van de muziek en teksten schreef ze samen met Daniël Lohues, die ook het album produceerde. Bernard Gepken begeleidt haar op gitaar en banjo, Reyer Zwart op contrabas.

Kaartverkoop start binnenkort