Creatieve workshop: kerststuk maken

Woensdag 13 december 2023, van 19:00 tot 22:00 | bibliotheek Renswoude

Kosten: Eigen bijdrage is €17,50 incl koffie of thee

Onder begeleiding van Yvonne Veenendaal en Karin Muus (i.s.m. SWO) maken we een sfeervolle kerstdecoratie.

Op woensdag 13 december om 19 uur kunt u o.l.v. Karin Muus en Yvonne Veenendaal een sfeervol kerststuk maken, wat mooi warm licht in uw huis zal brengen. De ster wordt omwikkeld met een snoer van 100 lichtjes! De basis vult u met kerstgroen, diverse sparappels, elfenbankjes etc. en een lief hertje. Het voorbeeld staat in de bibliotheek. Graag zelf een snoeischaar en draadtang meebrengen.

Eigen bijdrage is €17,50 incl koffie of thee.

In verband met benodigde materialen en een maximum aantal deelnemers dient u zich vooraf aan te melden via mail: renswoude@bibliotheekzout.nl per telefoon: 0318 57 51 51 of aan de balie in de bibliotheek. Op naar de kerst!