Leesliefhebbers gezocht in Wijk bij Duurstede

Donderdag 7 september 2023, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Wijk bij Duurstede

Kosten: geen

Anjet Daanje, Esther Gerritsen, Peter Terrin… Heb jij ook zoveel auteurs op je leeslijst staan? Een leesclub is de perfecte manier om (meer) te gaan lezen. Bovendien ontmoet je gelijkgestemden om verdiepende gesprekken mee te voeren. Persoonlijk, en op de inhoud. Wil je weten of een leesclub iets voor je is? Maak kennis met de leesclubs van Senia op 7 september in Bibliotheek Wijk bij Duurstede.

Leesclubs van Senia

Senia faciliteert leesclubs door heel Nederland. In een leesclub lees je dezelfde boeken en bespreek je deze samen. Elke leesclub maakt jaarlijks een lijst met boeken die het wil bespreken. Dit gebeurt aan de hand van door Senia zorgvuldig samengestelde boekenlijsten. Er kan gekozen worden uiteenlopende titels, van moderne literatuur tot kunst en geschiedenis. Met de handige leeswijzers van Senia zijn de boekbesprekingen al snel verdiepend.

Informatiebijeenkomst

Meer informatie over de leesclubs van Senia is te vinden op www.senia.nl.