Start leesclub kunstgeschiedenis in Doorn

Donderdag 24 augustus 2023, van 10:30 tot 11:45 | Bibliotheek Doorn

Kosten: geen

Wil je weten of een leesclub kunstgeschiedenis iets voor je is? Maak kennis met de leesclubs van Senia in de Bibliotheek Z-O-U-T in Doorn.

Rubens, Breitner, Art nouveau, Dada... Er zijn zoveel interessante kunstenaars en stromingen om je in te verdiepen. Probeer eens een leesclub kunstgeschiedenis. Want samen over kunst praten is leuk én verrijkend.

Leesclubs van Senia

Senia faciliteert leesclubs door heel Nederland. In een leesclub lees je dezelfde boeken en bespreek je deze samen. Elke leesclub maakt jaarlijks een lijst met boeken die de club wil bespreken. Dit gebeurt aan de hand van door Senia zorgvuldig samengestelde boekenlijsten. Er kan gekozen worden uit uiteenlopende titels, van moderne literatuur tot kunst en geschiedenis. Met de handige leeswijzers van Senia zijn de boekbesprekingen al snel verdiepend.

Bij genoeg animo richten we ter plekke een nieuwe leesclub op.

Meer informatie over de leesclubs van Senia is te vinden op www.senia.nl.