Creatieve workshop: Kadoosjes maken door Evelien Aerts

Maandag 11 maart 2024, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Maarn

Kosten: Geen

In deze workshop gaan we aan de slag met designpapier. Hiermee maken we doosjes met een klein cadeautje (twee glazen flesjes thee of een geurzakje). Kadoosjes dus!

Je kunt de kadoosjes versieren met (zelfgemaakte) bloemen, labels, etc. Ze zijn leuk om weg te geven of om als luxe kaart op te sturen.

Voor alle materialen wordt gezorgd. Het is wel handig als je zelf een schaar meebrengt.

Vooraf aanmelden vóór 5 maart

In verband met de benodigde materialen is het nodig om voor deze activiteit vooraf aan te melden. Dit kan per e-mail: maarn@bibliotheekzout.nl, per telefoon: 0343-442710 of aan de balie van de bibliotheek. Aanmelden kan tot en met maandag 4 maart.