Energie-loket in de bibliotheek - Renswoude

15 mei 2024, van 14:00 tot 17:00 | Elke 3 weken | Bibliotheek Renswoude

Kosten: geen

Ook in de bibliotheek helpt de gemeente Renswoude met gratis energieadvies. Vrijblijvend advies over meer comfort in huis en voor verlaging van je energierekening.

Iedere derde woensdag van de maand is een adviseur van het Energieloket Renswoude in de bibliotheek aanwezig om je een gratis, onafhankelijk en deskundig advies te geven. Je hoeft hiervoor geen afspraak te maken.

Energiekosten zijn gestegen. Hoe kun je hierop besparen? Het begint met goede, onafhankelijke informatie over welke maatregelen haalbaar en zinvol zijn voor jouw situatie. De onafhankelijke adviseurs van het Energieloket hebben verstand van het verduurzamen van woningen en weten alles van subsidies. Zij helpen je in het gesprek op weg om de juiste keuzes te nemen voor bijvoorbeeld besparen en isoleren. Zo is er ook gratis hulp mogelijk voor het aanbrengen van kleine energiebesparende maatregelen, zoals het plaatsen van tochtstrips of radiatorfolie.

Als je op de woensdag niet in de gelegenheid bent om naar de bibliotheek te komen, kun je ook de Energiecaravan bezoeken. Deze staat tot en met april iedere 5e van de maand bij sporthal de Hokhorst en op iedere 15e van de maand op het Dorpsplein. In de middag en avond kun je daar vrijblijvend binnenlopen, in de ochtend op afspraak. Aanmelden kan eenvoudig via www.energieloketrenswoude.nl.

Samendoen, Renswoude op Groen!