Kledingruil - Renswoude

16 april 2024, van 18:30 tot 20:30 | Bibliotheek Renswoude

Kosten: Gratis

In het kader van duurzaamheid organiseren de bibliotheek in Renswoude en SWO een kledingruil voor vrouwenkleding.

Hoe werkt het?

Kleding wordt niet verkocht maar geruild. Je levert zelf op de avond minimaal 2 tot 8 kledingstukken. Je mag er ook maximaal 2 tot 8 weer mee terugnemen. Passen is mogelijk. Ruilen achteraf niet. Het gaat om vrouwenkleding en alle maten welkom. Kleding en schoeisel moeten schoon en heel zijn en niet versleten.

Meedoen is kosteloos, inclusief koffie en thee. Meedoen kan alleen na aanmelding en wanneer je ook zelf kleding of schoenen inlevert.
Aanmelden kan tot 10 april aan de balie van de bibliotheek of per e-mail: renswoude@bibliotheekzout.nl. Er is een beperkt aantal deelnemers mogelijk, vol is vol.