Robokop (6+)

Zondag 9 maart 2025, van 15:30 tot 16:30 | De Binder Leersum

Kosten: Bibliotheeklid € 7,50 Regulier 0 € 9,50

Help! De voorstelling gaat beginnen maar er is nog geen verhaal. Gelukkig bestaat er een apparaat dat kan helpen: De Robokop!

De Robokop werkt fantastisch en de ideeën rollen zo uit de machine. Maar wanneer de schrijver weer nieuwsgierig wordt naar haar eigen gedachten, zonder de hulp van Robokop, lijkt het onmogelijk om van het ding af te komen. Robokop laat zich niet zomaar meer wegjagen. Wie zal uiteindelijk de baas worden over het verhaal?

Wie Walvis, bestaande uit Carlos Zorita Diaz en Amarins Romkema, vertelt nieuwe verhalen waarin ze op de meest zachte manier strijden voor een mooiere wereld. Want de wereld is moeilijk te begrijpen. TG Wie Walvis maakt beeldend en muzikaal theater. Want muziek verwondert en is misschien wel de mooiste taal die er bestaat.

Kaartverkoop start binnenkort