Computercursus Klik & Tik van start in september

Gepubliceerd op: 19 augustus 2023 02:00

De cursus Klik & Tik, een laagdrempelige computercursus die de digitale basisvaardigheden aanleert, gaat in september weer van start. Mensen die aan de cursus willen deelnemen, kunnen zich aanmelden in de vestigingen van de Bibliotheek Z-O-U-T in Rhenen en Wijk bij Duurstede.

E-mail, google en Whatsapp

De cursus is gratis en bedoeld voor iedereen die stap voor stap wil leren hoe je een website opent, een e-mail stuurt of Whatsapp gebruikt. Ook krijg je tips over orde en veiligheid op je computer. In groepsverband oefen je met opdrachten. Ben of ken jij iemand die nauwelijks of nog nooit met een computer heeft gewerkt? Dan is deze cursus een goed begin.

Meld je aan
Klik & Tik gaat in Wijk bij Duurstede van start vanaf woensdag 6 september, van 13.00 – 15.00 uur.
In de Westpoort Rhenen start de cursus weer op vanaf donderdag 7 september van 9.30 – 11.00 uur.

Op deze tijdstippen is er in beide vestigingen ook een inloop voor andere digitale vragen. Aanmelden kan telefonisch op 0317681767 voor Rhenen en 0343572288 voor Wijk bij Duurstede of via de balie van de bibliotheek.

Deelname is kosteloos en je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.