Eén account voor de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 10 juni 2024 11:30

Rond 11 juni 2024 verandert er iets aan het inlogsysteem van de Bibliotheek. Alle bibliotheken gaan samenwerken met één inlogsysteem.

Je kunt met jouw account straks inloggen bij de Bibliotheek Z-O-U-T in Mijn menu  en de Wise-app, maar ook bij de online Bibliotheek. Je hebt dan nog maar één gebruikersnaam en één wachtwoord nodig.

Het enige wat je hoeft te doen, is na 11 juni opnieuw inloggen. Gebruik je pasnummer of gebruikersnaam en je wachtwoord zoals altijd. Mocht het inloggen toch niet lukken, dan kun je kiezen voor de optie 'Wachtwoord vergeten'. Wil je meer weten? Ga dan naar Hulp bij inloggen. Ben je lid? Dan ontvang je op 10 of 11 juni een mail van ons om je hierover te informeren. Als je niet zeker weet of het juiste e-mailadres bij ons bekend is, dan kun je dat controleren via Mijn menu.