Herinrichting van Bibliotheek Amerongen

Gepubliceerd op: 2 april 2024 03:30

De vestiging van Bibliotheek Z-O-U-T in Amerongen wordt vernieuwd. De herinrichting vindt plaats in week 16: de bibliotheek is daarom van 15 tot en met 20 april gesloten. Vanaf heden wordt de collectie verplaatst. Vanaf maandag 22 april is de vernieuwde bibliotheek weer open voor publiek. De leestafel blijft in deze periode wel gewoon geopend.

In de bibliotheek is veel meer te doen dan alleen boeken lenen. Het is een plek waar je kunt ontmoeten, ontwikkelen, ontdekken, ontspannen en ondernemen. Het is belangrijk dat de bibliotheek een plek is waar iedereen zich thuis voelt. Om deze plek ook in de toekomst te kunnen zijn, wordt de bibliotheek ingrijpend vernieuwd. Zo komt er een ruime en speelse jeugdcollectie waar kinderen worden uitgenodigd meer te gaan lezen.

Onze medewerkers helpen je nu én na de heropening graag verder. Vraag het gerust als je iets even niet kunt vinden.

Aangepaste openingstijden Bibliotheek Amerongen
Maandag 15 t/m zaterdag 20 april: gesloten