Lekker warm zitten in de bibliotheek

Gepubliceerd op: 11 januari 2024 10:07

Is het koud thuis? Kom er warm bij zitten in de Bibliotheek Z-O-U-T. Om te studeren, om een kopje koffie te drinken, de krant te lezen, of gewoon om een boek te lezen. Iedereen is welkom.

Warme kamers

Onder de naam ‘Warme Kamers’ wil het Leger des Heils ervoor zorgen dat iedereen in de buurt overdag een plek heeft waar hij of zij naartoe kan. De Bibliotheek Z-O-U-T is een van de meer dan honderd buurthuiskamers waar je in de koude maanden terecht kunt. Door de hoge energieprijzen kunnen of willen sommige mensen thuis de verwarming niet aan zetten. Samen leggen we een deken van Warme Kamers over het land. Honderden organisaties door heel Nederland openen hun deuren, zodat iedereen in de koude maanden toch een beetje kan besparen op zijn energierekening. We zien je graag in een van onze vestigingen. Op de website www.warmekamers.nl staat een overzicht van alle Warme Kamers in Nederland.