Maandelijks Mamacafé start in januari

Gepubliceerd op: 19 december 2023 03:30

Vanaf januari 2024 is er elke maand een Mamacafé in de Bibliotheek Z-O-U-T in Renswoude. Niet alleen voor moeders, maar zeker ook voor vaders, opa’s, oma’s en andere verzorgers.

Onder het genot van een kop koffie kunnen ouders elkaar ontmoeten. Samen met je kind (tot 4 jaar) doen we spelletjes, zingen we liedjes of luisteren we naar een voorgelezen boek. Kom jij ook met je kleintje? Deelname is gratis. De eerste bijeenkomst staat in het teken van lerend spelen en wordt georganiseerd samen met de speel-o-theek De Speelvallei.

Wanneer? Elke vierde woensdag van de maand. Dus: op 24 januari, 28 februari, 27 maart, 24 april, 22 mei en 26 juni.
Hoe laat? Van 9.00 tot 10.00 uur (inloop tussen 8.30 en 9.00 uur).
Waar? In de Bibliotheek Z-O-U-T Renswoude, Van Reedeweg 77.
Voor wie? Moeders, vaders, oma's, opa's en andere verzorgers met kinderen tot 4 jaar.