Nieuwe inloop voor digitale hulp in Amerongen

Gepubliceerd op: 10 oktober 2023 13:58

Vanaf deze maand is er een nieuwe plek om vragen te stellen over je computer, tablet, e-reader, Whatsapp of andere digitale zaken. Deze inloop voor digitale vragen vindt plaats op elke tweede woensdagmiddag van de maand in de bibliotheek in Amerongen.

Probleem? Kom langs!

Heb jij een probleem met je laptop? Zoek je hulp bij het gebruik van de Bibliotheek-apps of een andere app? Neem je opgeladen apparaat mee en loop binnen bij de Bibliotheek Z-O-U-T in Amerongen. Tijdens het spreekuur kun je terecht voor al je digitale vragen. Je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek.

Een vrijwilliger staat klaar om een oplossing te zoeken voor jouw probleem. Meestal wordt je vraag gelijk beantwoord, soms verwijst de vrijwilliger je door. Tijdens de nieuwe inloop in Amerongen zal de ervaren Mirjam van Mourik paraat staan om je op weg te helpen. Het inloopspreekuur is open op woensdag van 13.30 tot 16.30 uur en zal maandelijks plaatsvinden. Het eerstvolgende inloopspreekuur voor digitale hulp is op woensdag 11 oktober.

Dankzij de inzet van vrijwilliger Mirjam
Mirjam van Mourik staat voortaan op woensdag voor je klaar om je te helpen. "Ik ben 31 jaar oud en sinds een klein jaartje woon ik in Amerongen. Ik heb een paar jaar gewerkt bij Student aan Huis als hulpstudent bij digitale vraagstukken in Noord-Brabant. Hierna heb ik een aantal jaren een eigen bedrijfje gehad waarbij ik mensen in Breda en omgeving ondersteunde met vragen over, problemen met en les in digitale middelen, zoals smartphone, computer, smart tv, internet en navigatiesysteem. Na het behalen van mijn diploma voor de studie Informatica ben ik met dit bedrijfje gestopt en gaan werken als Software Engineer in Veenendaal. Omdat ik het helpen van mensen die vragen hebben over of problemen hebben met digitale producten erg mis, zal ik elke tweede woensdag van de maand als vrijwilliger tijdens het Digitale Inloopmoment bij de bibliotheek in Amerongen aanwezig zijn."