Start muziekluisterclub in Driebergen

Gepubliceerd op: 15 augustus 2023 12:24

Johann Sebastian Bach, Erik Satie, Louis Andriessen… Luister je graag muziek? En wil je meer te weten komen over componisten, genres en de muziekgeschiedenis? Sluit je aan bij een muziekclub. Want met anderen naar muziek luisteren en erover praten is leerzaam en verrijkend. Bovendien ontmoet je gelijkgestemden. Maak kennis met de muziekclubs van Senia op 24 augustus in Bibliotheek Driebergen.

Muziekluisterclubs van Senia

Senia faciliteert muziekclubs door heel Nederland. In een muziekclub beluister je dezelfde muziek en bespreek je deze samen. Elke muziekclub maakt jaarlijks een lijst met muziekstukken die de leden willen bespreken. Dit gebeurt aan de hand van door senia zorgvuldig samengestelde muzieklijsten. Er kan gekozen worden uit een bonte schakering van componisten, beroemde muziekstukken, tijdperken en stijlen, van middeleeuwen tot heden. Met de handige luisterwijzers van Senia zijn de besprekingen al snel verdiepend.

Informatiebijeenkomst
Op donderdag 24 augustus om 14.00 uur is een informatiebijeenkomst in de bibliotheek Driebergen (Hoofdstraat 164). Iedereen die belangstelling heeft voor de muziekclubs van Senia is welkom. De bijeenkomst is gratis. Graag vooraf aanmelden via wilma.dewater@senia.nl. Bij genoeg animo wordt ter plekke een nieuwe club opgericht.

Meer informatie over de muziekclubs van Senia is te vinden op www.senia.nl.