Voorlezen en knutselen in bieb Renswoude

Gepubliceerd op: 16 oktober 2023 14:34

In de bibliotheek Z-O-U-T in Renswoude hebben we vanaf dit najaar een paar leuke activiteiten voor kinderen. Voor de jongste kinderen (tot ongeveer 6 jaar) lezen we iedere woensdag voor. Kinderen vanaf 6 jaar kunnen de laatste woensdag van oktober, november en december bij ons terecht voor een supergezellig en creatief knutseluurtje.

Voorlezen voor ukkies

Voorlezen stimuleert de taalontwikkeling van kinderen. Ze maken kennis met nieuwe onderwerpen en woorden, met gevoelens en gedachten. Maar het allerbelangrijkste: voorlezen is gewoon ontzettend leuk! En na afloop gaan we ook nog eens lekker kleuren.

Ouders en grootouders zijn van harte welkom. Er staat een kopje koffie of thee voor jullie klaar.

Wanneer?
We lezen iedere woensdagmiddag voor van 15.00 - 15.30 uur.

Knutselen voor kinderen vanaf 6 jaar

Samen met een hele creatieve bibliotheekmedewerker maken jullie de mooiste dingen. Het kost niks, maar wij vragen jullie wel om op tijd te komen.

Wanneer?
Op 25 oktober, 29 november en 27 december van 15.30 - 16.30 uur. Tot gauw in de bieb!

Meer informatie

Je hoeft je niet vooraf aan te melden en de activiteiten zijn gratis. Meer informatie? Mail naar renswoude@bibliotheekzout.nl of kom langs in de bibliotheek.