Waar ga jij Gluren op de Heuvelrug?

Gepubliceerd op: 28 mei 2024 08:00

Op zaterdag 22 juni en zondag 23 juni vindt het leukste en grootste huiskamerfestival van de Utrechtse Heuvelrug plaats. Het gehele programma is nu bekend. Zoek je een leuke activiteit voor kinderen of wil je filteren op genre? Er is veel te kiezen, dus zo vind je makkelijk wat bij jou past!

Kom swingen op livemuziek, exposities bekijken of laat je verrassen door voorstellingen en verhalenvertellers. Alle optredens zijn gratis te bezoeken en een optreden duurt maximaal 20 minuten. Meerdere locaties bezoeken is dus zeker mogelijk. Sommige locaties hebben een vrije inloop. Elke locatie wordt voorzien van een spaarpot waarin bezoekers een vrijwillige bijdrage kunnen achterlaten (bij voorkeur via QR maar cash kan ook). De opbrengst hiervan gaat naar de desbetreffende artiest/kunstenaar. Bekijk je het programma liever op papier? In de bibliotheek vind je binnenkort ook een programmaboekje. Tot 22 en 23 juni!

Naar het programma