Welk boek pak jij deze zomer?

Gepubliceerd op: 22 juni 2023 08:30

Boeken zijn een van de meest populaire mediasoorten in de zomer. Veel Nederlanders geven aan dat ze graag meer zouden willen lezen, alleen komt het er vaak niet van. Gelukkig is er de zomer met heerlijk weer en vaak wat extra tijd voor jezelf. Hierdoor is het voor velen hét moment om te gaan lezen.

In de tuinstoel, aan het strand, bij het zwembad of in het vliegtuig, het kan overal deze zomer. De mooiste boeken voor deze zomer zijn te vinden en te lenen bij de Bibliotheek Z-O-U-T.

Extra veel en lang lenen.
In de maanden juni tot en met eind augustus doet Bibliotheek Z-O-U-T mee aan de jaarlijkse landelijke campagne Zomerlezen van stichting CPNB en vraagt aan jou: welk boek pak jij deze zomer? Voor inspiratie kan je ook terecht bij de bibliotheekmedewerkers, die je graag van de leukste zomerboekentips voorzien. In de zomervakantie geldt voor de meeste materialen een uitleentermijn van 6 weken en mag je 5 extra exemplaren lenen.

Aangepaste openingstijden
Kom ook de leukste boeken ontdekken en lenen deze zomer in de bibliotheek! In de zomervakantie gelden er voor alle dagen en in alle vestigingen aangepaste openingstijden. De vestigingen in Driebergen en Wijk bij Duurstede blijven op zaterdag geopend, de overige vestigingen zijn gesloten. Bekijk hier de actuele openingstijden of vraag om een flyer bij de balie van de bibliotheek.