Taalhuis

Bij het taalhuis kijken we naar wat het beste bij je past. Of dit nu Nederlands leren is door het volgen van een cursus, oefenen in een taalgroep of met de hulp van een taalmaatje.
Voor vragen kan je altijd terecht bij de balie van de bibliotheek of een mail sturen naar de coördinator Ellen Hoogteijling, taalhuis@bibliotheekzout.nl. Dit kan ook als je vrijwilliger wilt worden.
Wil je je Nederlands digitaal oefenen, dan kan dat via oefenen.nl

Naar oefenen.nl

Resultaat 1 - 10 (van 158)

• do 28 mrt Avond Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | Elke week | De Buurtgarage, Rhenen

Wil je graag oefenen met praten in het Nederlands? Dan is het Taalcafé echt iets voor jou!

• vr 29 mrt Inloopspreekuur Taalhuis - Renswoude Bekijk details

Van 09:30 tot 10:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de Bibliotheek Renswoude tussen 9:30 en 10:30

• vr 29 mrt Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en u kunt oefenen, ook op de computer. U hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• di 02 apr Taalcafé Elst Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Elke week | Het Bestegoed, Elst

• wo 03 apr Taalcafé Wijk bij Duurstede Bekijk details

Van 09:30 tot 11:30 | Elke week | Birkastraat 25, Heul Gezellig, Wijk bij Duurstede

In het Taalhuis organiseren we in samenwerking met Stichting Binding activiteiten waarbij het leren en oefenen van de Nederlandse taal centraal staan. Alleen op afspraak.

• wo 03 apr Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en je kunt oefenen, ook op de computer. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• do 04 apr Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | Buurtgarage, Valleiweg 16, Rhenen

• do 04 apr Inloopspreekuur Taalhuis Driebergen Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Elke week | Bibliotheek Driebergen

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de bibliotheek Driebergen. Het spreekuur is ook voor taalvrijwilligers of mensen die taalvrijwilliger willen worden.

• do 04 apr Taalhuis Rhenen Bekijk details

Van 13:00 tot 16:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de Westpoort.

• do 04 apr Avond Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | Elke week | De Buurtgarage, Rhenen