Rhenen

Resultaat 41 - 50 (van 64)

• do 27 jun Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | Buurtgarage, Valleiweg 16, Rhenen

Wil je graag oefenen met praten in het Nederlands? Dan is het Taalcafé echt iets voor jou!

• do 27 jun Avond Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | Elke week | De Buurtgarage, Rhenen

Wil je graag oefenen met praten in het Nederlands? Dan is het Taalcafé in Rhenen op de donderdagavond echt iets voor jou!

• do 04 jul Klik en Tik - Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? De bibliotheek organiseert een wekelijkse inloop voor digitale vragen. Vergeet niet je apparaat mee te nemen.

• do 04 jul Taalcafé Rhenen Bekijk details

• do 04 jul Avond Taalcafé Rhenen Bekijk details