Mamacafé

Resultaat 31 - 40 (van 431)

• wo 08 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en je kunt oefenen, ook op de computer. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• wo 08 mei Inloop digitale hulp - Amerongen Bekijk details

Van 13:30 tot 16:30 | Bibliotheek Amerongen

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? Kom naar de Inloop digitale hulp in de bibliotheek.

• wo 08 mei Voorlezen voor ukkies Bekijk details

Van 15:00 tot 15:30 | Elke week | bibliotheek Renswoude

Voorlezen stimuleert de taalontwikkeling van kinderen. Ze maken kennis met nieuwe onderwerpen en woorden, met gevoelens en gedachten. Maar het allerbelangrijkste: voorgelezen worden vinden ze gewoon ontzettend leuk!

• wo 08 mei Creatieve workshop: Mozaïeken Bekijk details

Van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Renswoude

Heb jij wel eens een mozaïek gemaakt? In deze workshop gaan we met kleine kleurrijke steentjes een patroon op een ondergrond lijmen en daarna voegen.

• ma 13 mei Taalles in de buurtgarage Bekijk details

Van 09:00 tot 10:30 | Elke week | De Buurtgarage, Rhenen

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan maandagochtend naar de Taalles in de buurtgarage!

• ma 13 mei Koffieochtend en Digicafé - Maarn Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | bibliotheek Maarn

Heb je vragen over je tablet, iPad, telefoon of laptop/computer? Kom langs tijdens de inloop digitale hulp. Of ontmoet elkaar onder het genot van een lekker kopje koffie of thee tijdens de Zoute Inval.

• ma 13 mei Koffieochtend - Driebergen Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Driebergen

Iedere maandagochtend van 10.00 tot 12.00 uur ben je welkom voor een kopje koffie of thee en een praatje. Eén keer per maand is er op dit tijdstip een speciale activiteit.

• ma 13 mei Klaverjassen – Doorn Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Cultuurhuis Doorn, Cantina

Op maandagmiddag kun je gezellig komen klaverjassen in de Cantina van het Cultuurhuis in Doorn.

• ma 13 mei Huiswerkbegeleiding - Elst Bekijk details

Van 15:30 tot 17:00 | Elke week | Het Bestegoed, Tabaksweg 20, Elst

Kan jouw zoon of dochter wat hulp gebruiken bij zijn of haar huiswerk? Dan is je kind zeker welkom bij de huiswerkbegeleidingsgroep van Taalhuis Z-O-U-T.

• ma 13 mei Huiswerkbegeleiding Rhenen Bekijk details

Van 15:30 tot 17:00 | Elke week | De Buurtgarage, Valleiweg 16, 3911 DD Rhenen

Kan jouw kind wat hulp bij zijn of haar huiswerk gebruiken? Maak een afspraak voor huiswerkbegeleiding

Paginanavigatie