Mamacafé

Resultaat 51 - 60 (van 431)

• wo 15 mei Koffieochtend – Elst Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Elst

Iedereen is welkom voor een praatje met een kopje koffie of thee. Een moment om elkaar te ontmoeten, de krant te lezen, te breien of een spelletje te spelen. Deze inlopen zijn wekelijks en vrij te bezoeken.

• wo 15 mei Inloop: ideeën gevraagd Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Doorn

Heb jij een goed idee voor een lezing, workshop of andere activiteit tijdens de Zoute Inval? Iedereen is deze ochtend welkom om ideeën te spuien voor komende Zoute Invallen.

• wo 15 mei Handwerkochtend in Maarn Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Maarn

Hou je van breien, haken, borduren of naaien? En vind je dat leuk om dit samen met anderen te doen? Dat kan iedere woensdagochtend in de bibliotheek in Maarn.

• wo 15 mei Inloop Digitale Hulp - Wijk bij Duurstede Bekijk details

Van 13:00 tot 15:00 | Elke week | Bibliotheek Wijk bij Duurstede

Heb je hulp nodig bij het gebruik van je computer, tablet, e-reader of smartphone? Loop binnen bij de inloop digitale hulp. De vrijwilligers van Stichting Binding helpen je graag verder.

• wo 15 mei Doornse Dis Bekijk details

Van 13:00 tot 14:30 | Elke week | Cantina, Bibliotheek Doorn

Inwoners van Doorn en omstreken zijn iedere woensdag vanaf 13.00 uur van harte welkom om aan te schuiven bij de Doornse Dis in de Cantina van het Cultuurhuis Doorn.

• wo 15 mei Klik & Tik Wijk bij Duurstede Bekijk details

Van 13:00 tot 15:00 | Elke week | Bibliotheek Wijk bij Duurstede

Beter leren omgaan met een computer of tablet? Leren appen? Dat kan met Klik&Tik.

• wo 15 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en je kunt oefenen, ook op de computer. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

• wo 15 mei Energie-loket in de bibliotheek - Renswoude Bekijk details

Van 14:00 tot 17:00 | Bibliotheek Renswoude

Ook in de bibliotheek helpt de gemeente Renswoude met gratis energieadvies. Vrijblijvend advies over meer comfort in huis en voor verlaging van je energierekening.

• wo 15 mei Voorlezen voor ukkies Bekijk details

Van 15:00 tot 15:30 | Elke week | bibliotheek Renswoude

Voorlezen stimuleert de taalontwikkeling van kinderen. Ze maken kennis met nieuwe onderwerpen en woorden, met gevoelens en gedachten. Maar het allerbelangrijkste: voorgelezen worden vinden ze gewoon ontzettend leuk!

• do 16 mei Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | Buurtgarage, Valleiweg 16, Rhenen

Wil je graag oefenen met praten in het Nederlands? Dan is het Taalcafé echt iets voor jou!

Paginanavigatie