Mamacafé

Resultaat 61 - 70 (van 431)

• do 16 mei Klik en Tik - Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? De bibliotheek organiseert een wekelijkse inloop voor digitale vragen. Vergeet niet je apparaat mee te nemen.

• do 16 mei Koffieochtend - Leersum Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Leersum

Iedere donderdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur ben je welkom voor een kopje koffie of thee en een praatje. Regelmatig is er op dit tijdstip ook een speciale activiteit.

• do 16 mei Grip op Geld - Doorn Bekijk details

College Student Has Individual Tuition From Teacher In Library Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Cultuurhuis Pléiade Doorn, Cantina

Bij het inloopspreekuur van het Sociaal Dorpsteam Doorn kun je informatie of hulp vragen op het gebied van jeugdhulp, welzijn, ouderenzorg en financiën.

• do 16 mei Inloopspreekuur Taalhuis Driebergen Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Elke week | Bibliotheek Driebergen

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de bibliotheek Driebergen op de donderdagochtend. Het spreekuur is ook voor taalvrijwilligers of mensen die taalvrijwilliger willen worden.

• do 16 mei Taalhuis Rhenen Bekijk details

Van 13:00 tot 16:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de Westpoort.

• do 16 mei Spelletjesmiddag - Doorn Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Cultuurhuis Doorn, Cantina

Iedere donderdagmiddag ben je van harte welkom in de Cantina van het Cultuurhuis in Doorn.

• do 16 mei Inloop digitale hulp - Doorn Bekijk details

Van 15:00 tot 16:00 | Elke week | bibliotheek Doorn

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? Kom naar de Inloop digitale hulp in de bibliotheek.

• do 16 mei Avond Taalcafé Rhenen Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | Elke week | De Buurtgarage, Rhenen

Wil je graag oefenen met praten in het Nederlands? Dan is het Taalcafé in Rhenen op de donderdagavond echt iets voor jou!

• vr 17 mei Inloopspreekuur Taalhuis - Renswoude Bekijk details

Van 09:30 tot 10:30 | Elke week | Bibliotheek Renswoude

Wil je de Nederlandse taal beter leren en heb je een vraag? Kom dan naar het inloopspreekuur in de Bibliotheek Renswoude tussen 9:30 en 10:30

• vr 17 mei Taalhuis Amerongen Bekijk details

Van 13:00 tot 14:00 | Elke week | Allemanswaard 2, Amerongen

Beter Nederlands leren? Kom dan naar het Taalhuis! Er zijn makkelijke boeken en u kunt oefenen, ook op de computer. U hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek. Er worden actuele thema’s besproken of er is voorlichting over interessante onderwerpen. Humor en gezelligheid horen erbij.

Paginanavigatie