Rhenen

Resultaat 61 - 70 (van 88)

• wo 13 nov Formulierenbrigade Rhenen Bekijk details

Van 19:00 tot 20:30 | Elke week | de Buurtgarage (Rhenen-Hoog)

Krijg je brieven met woorden die je niet begrijpt? Heb je moeite met het invullen van formulieren? Of weet je niet zeker welke vergoedingen je allemaal kunt aanvragen? Hier kun je terecht! Ook met de digitale post. Alleen op afspraak.

• do 14 nov Formulierenbrigade Rhenen Bekijk details

• do 14 nov Klik en Tik - Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen

Heb je vragen over je computer, telefoon, tablet of e-reader? De bibliotheek organiseert een wekelijkse inloop voor digitale vragen. Vergeet niet je apparaat mee te nemen.

• vr 15 nov Meelees-club - Rhenen Bekijk details

Van 15:00 tot 16:30 | Elke week | De Westpoort (veerweg 1)

We lezen uit een boek geschreven in eenvoudig Nederlands. Bij het Taalhuis Z-O-U-T maken we lezen makkelijk én leuk.

• wo 20 nov Formulierenbrigade Rhenen Bekijk details

• do 21 nov Formulierenbrigade Rhenen Bekijk details

• do 21 nov Klik en Tik - Rhenen Bekijk details

Van 09:30 tot 11:00 | Elke week | De Westpoort, Rhenen