Resultaat 41 - 44 (van 44)

• Expositie ‘Dieren en natuur’ in Cultuurhuis Pléiade Doorn Bekijk details

18 juli 2023

Tot en met 22 september zijn in het Cultuurhuis Pléiade in Doorn kunstwerken te zien van Ineke Vermeulen en Irma Lauffer-Ummels. De Doornse kunstenaars tonen werken in pastelkrijt, -potlood en aquarel in het thema dieren en natuur.

• Welk boek pak jij deze zomer? Bekijk details

22 juni 2023

Boeken zijn een van de meest populaire mediasoorten in de zomer. Veel Nederlanders geven aan dat ze graag meer zouden willen lezen, alleen komt het er vaak niet van. Gelukkig is er de zomer met heerlijk weer en vaak wat extra tijd voor jezelf. Hierdoor is het voor velen hét moment om te gaan lezen.

• RefugeeHelp: belangrijke informatie verzameld op één platform Bekijk details

22 juni 2023

Het Taalhuis van de Bibliotheek Z-O-U-T tipt het online platform RefugeeHelp. Dit platform is opgericht voor vluchtelingen, asielzoekers, statushouders en mensen die zijn uitgeprocedeerd. Op RefugeeHelp.nl kunnen vluchtelingen in 11 talen nieuwsberichten lezen en onafhankelijke informatie vinden.

• Programma van Gluren op de Heuvelrug bekend Bekijk details

13 juni 2023

Op zaterdag 24 juni en zondag 25 juni vindt het grootste huiskamerfestival van de Utrechtse Heuvelrug plaats. Het gehele programma is nu bekend. Zoek je een leuke activiteit voor kinderen of wil je filteren op genre? Er is veel te kiezen, dus zo vind je makkelijk wat bij jou past!

Paginanavigatie